Погоджено Затверджую
На засіданні ради школи Директор школи
- № __ від ____ 2018р.) «__» _____ 2018р.
ТЕМАТИКА
ПЕДАГОГІЧНИХ РАД
Костянтинівської загальноосвітньої школи
І-ІІІ ступенів
на 2018-2019 навчальний рік
"Особливості організації навчально-виховного процесу в сучасній школі. Визначення пріоритетних напрямів діяльності школи на сучасному етапі"
- Аналіз роботи педагогічного колективу щодо реалізації освітянських завдань у 2017-2018 навчальному році та визначення основних аспектів шкільної освіти у 2018-2019 навчальному році( Директор)
2.Розподіл тижневого навантаження вчителів школи( Директор)
3.Проведення навчальних екскурсій та навчальної практики в 5-8,10 класах /Богославець В.М../
4. Про виконання рішень попередньої педради /директор/
5.. Про результати ЗНО – 2018: успіхи, проблеми, шляхи підвищення якості знань /Назарова І.А../
6. Про затвердження річного робочого навчального плану. Вибір модулів з фізичної культури, трудового навчання, технологій; розподіл годин варіативної складової /Ігнатьєва Т.П., Назарова І.А./
7. Про режим роботи закладу в 2018-2019 навчальному році /Ігнатьєва Т.П.)
8.Про організацію гарячого харчування /Богославець В.М./
9. Дотримання працівниками школи у 2018-2019 н.р. Правил Внутрішньошкільного розпорядку, Статуту школи, Колективного договору. Правил з Охорони праці, протипожежної безпеки, техніки безпеки /директор/
10.Про оцінювання рівня навчальних досягнень учнів початкових класів у 2018-2019 навчальному уроці (Назарова І.А.)
11. Різне.
«Створення в колективі навчального закладу умов для науково-дослідницької роботи педагогів та учнів; обмін передовими педагогічними ідеями, розвиток творчої співпраці"
1.«Професійний розвиток вчителя та учня засобами проектних технологій» /директор/
2. .Забезпечення наступності навчально-виховного процесу ДНЗ та загальноосвітня школа /Психолог/)
3Про рівень викладання та якість знань учнів з предметів, що виносяться на ДПА у 9 класі( Назарова І.А.)
4. Підвищення фахової майстерності вчителів. Інноваційні підходи до творчої індивідуальної діяльності учнів з метою виховання в них стійкої позитивної мотивації навчальної діяльності як важливого фактора формування соціальної активної особистості.
5. Стан викладання та рівень навчальних досягнень учнів з аглійської мови, .
6. Робота класних керівників, щодо профілактики правопорушень та злочинності, наркоманії, алкоголізму /БОгославець В.М)
7.. Про результати перевірки планування класними керівниками виховної роботи та якості її виконання у І семестрі 2018-2019 н.р. Богославець В.М.В./
8. Нова українська школа: концептуальні ідеї вивчення фізики
9/ Про виконання рішень попередньої педради
«Самоаналіз власної діяльності та самоосвіта – реальні шляхи підвищення професійної майстерності педагога"
1. Робота колективу з соціального захисту учнів пільгових категорій та профілактики правопорушень.
2. Емоційна нестійкість дитини. Психологічний супровід адаптації до нових умов навчання учнів 1 – х класів в І семестрі поточного навчального року.
3. Стан викладання української мови та літератури.
4. Стан викладання математики.
5. Психолого-педагогічні причини неуспішності учнів та способи її подолання в умовах диференціації навчально-виховного процесу( Психолог)
6. Різне
«Створення сучасного освітнього простору в мікрорайоні школи - відповідно до концепції навчального закладу"
1. Про стан викладання та рівень навчальних досягнень учнів з музичного мистецтва, трудового навчання..
2. . Про підсумки атестації вчителів школи.
3. Про підготовку до організованого закінчення начального року. Ознайомлення із нормативними документами.
* про підготовку до проведення ДПА;
*про підготовку до випуску учнів 11-го класу;
*про організацію літнього оздоровлення учнів, робота закладу відпочинку з денним перебуванням
4. Про організацію роботи щодо охорони прав дітей та соціального захисту
5Виховання активності учнів та підготовка їх до життя в умовах ринкових відносин на основі розвитку учнівського самоврядування( Богославець В.М.)
6.. Про виконання рішень попередньої педради.
«Особистісно-соціальний та інтелектуальний розвиток учнів початкової школи в процесі оволодіння ключовими компетентностями в умовах НУШ"
1.Партнерство родини та школи у формуванні творчого потенціалу та розвитку обдарованої дитини в умовах становлення інформаційного суспільства
2.Суб’єктність як обов’язкова умова розвитку обдарованої дитини. Аналіз роботи педколективу з обдарованими учнями за 2018–2019 навч.рік.
3.Організація ДПА в, 9-му та 4-му класах.
4.Підсумки атестації педпрацівників.
5. Про погодження завдань для проведення державної підсумкової атестації учнів 4-х класів (українська мова, літературне читання, математика), 9-го класу (українська мова (диктант), математика, історія України).
6. Різне.
«Презентація педагогічного досвіду вчителями по науково – методичній проблемі навчального закладу"
1.Допуск учнів 9 класів до державної підсумкової атестації. .
2.. Випуск учнів 9 класу
3. Переведення учнів 1-4 класів.
4. Переведення учнів 5-8, 10 класів
5. Про стан роботи школи з питань запобігання дитячому травматизму за ІІ семестр за 2018-2019 н.р.
6. Про стан викладання та рівень навчальних досягнень учнів з української мови та літератури (5-10 класи), української мови та математики (2-4 класи), предмету «Захист Вітчизни».
7. Про підсумок методичної роботи в школі за 2018-2019 н. рік.
8. Про навчання учнів 1 класу в умовах нової української школи
9. Про погодження робочого навчального плану на 2018-2019 навчальний рік.
10. організацію проведення відпочинку та оздоровлення дітей влітку 2018 року.
11. Про виконання рішень попередньої педради.
12. Різне.
Закінчення 2018-2019 навчального року
1. Про стан виховної роботи в школі за 2018-2019 навчальний рік.
2. Про обговорення і погодження річного плану роботи школи на 2019-2020 навчальний рік.
3. Про підсумки ДПА в 9-му класі.
4. Про роботу педагогічного колективу над методичною темою школи.
5. Про виконання рішень попередньої педради.
6. Випуск учнів 9-го класу. Вручення свідоцтв про базову загальну середню освіту з відзнакою та нагородження випускників 9-го класу.
7. Про результати проведення екскурсій, навчальної практики для учнів 1–4 та 5-8, 10 класів
8. Різне